1. Scénář
Na začátku si pořádně rozmyslete ,,message”, kterou chcete svému publiku předat. Co chcete, aby se o vašem produktu či službě dozvěděli nebo jakou emoci chcete vyvolat?
2. Storyboard
Jakmile si rozmyslíte bod číslo 1, nyní jej převeďte do vizuální podoby. Jakým stylem chcete tuto ,,message” zobrazit? Jde o jakýsi teoretický předobraz videa.
3. Vizuální styl
Tady posouváme storyboard na další úroveň. Promyslete si detailně, jaké chcete ve videu pozadí, kolik postav nebo jaké barvy by měly převládat.
4. Voice over
Pokud se rozhodnete pro video, kde se o produktu či službě hovoří, připravte si řeč tak, aby pokrývala celou délku videa.
5. Ilustrace
Zde už byste měli mít finální podobu prvků, které se ve videu objeví – pozadí, filtr, rámeček, postavy, text nebo smajlíky.
6. Animace
Následuje fáze, kde se všechno dá do pohybu a jednotlivé prvky se umístí do těch částí videa, kam patří.
7. Hudba a zvukové efekty
Hudba se hodí do každého videa. Pokud se v něm mluví, stačí jemná melodie na pozadí. V opačném případě, kdy je video bez řeči, lze přidat tématickou píseň.
8. Dokončení
Nikdy se nesmí zapomínat na průběžné ukládání. V tomto kroku už ale exportujeme finálně video do vysoké kvality, aby byla podívaná opravdu zážitek.
9. Sdílení
Video sdílejte na všech sociálních sítích, použít jej ale můžete taky do newsletteru nebo na váš web. Vyberte si adekvátní čas ke zveřejnění, kdy víte, že máte na profilu velkou návštěvnost.
Jsme tady pro vás…
U nás ve WOO dotahujeme každé produktové video, ale i další obsah pro klienty, vždy k dokonalému výsledku. Pomůžeme rádi i vám.
Zdroj: