|

JAK JSME ZMĚNILI VNÍMÁNÍ ZNAČKY C&A

Cílem kampaně bylo ukázat, že C&A není jen značkou pro generaci X. Vytvořili jsme pocit inkluzivity a různorodosti prostřednictvím výběru influencerů. Podívejte se sami.

JAKÉ BYLY CÍLE?

Primárním cílem bylo zvýšení povědomí a viditelnost značky na českém trhu v okruhu mladší cílové skupiny.
Sekundárním cílem bylo ukázat lidem, že v C&A se oblékne naprosto každý.

INFLUECER SQUAD

V rámci strategie jsme vytvořili influencer squad, který zahrnoval širokou škálu influencerů, včetně jedinců různého pohlaví, věkových skupin, velikostí a influencerů-maminek, odrážející progresivní ducha své cílové skupiny. Tým, pečlivě vybraný tak, aby rezonoval s různými segmenty české společnosti!

JAK JSME SI INFLUENCERY ROZDĚLILI?

Samotný tým influencerů vypovídal o tom, že v C&A se oblékne každý. Skládal se ze 6 základních skupin:

  • Mothers
  • Fashion icons
  • Lifestyle
  • Youngsters
  • Celebrities
  • Plus size

ZAJÍMAL NÁS FEEDBACK Z KAŽDÉHO VÝSTUPU, PODAŘILO SE NÁM ZMĚNIT VNÍMÁNÍ ZNAČKY?

Vypadá to ....

... že ano

PODÍVEJTE SE NA UKÁZKY VÝSTUPŮ V REELS

play Play Video

JAKÝCH JSME DOSÁHLI VÝSLEDKŮ?

IMPRESE

11 593 193

POČET VÝSTUPŮ

300

KPI SPLNĚNA

120 %

POHLED KLIENTA

Pilotní projekt s 25 influencery postujícími každý měsíc by se bez agentury dal zvládnout jen velice těžko. Díky WOO jsme mohli začít během 6 týdnů. První půlrok byl především o sbírání zkušeností, testování a oboustranné zpětné vazbě, abychom tento rok byli co nejlépe připraveni.

POKUD CHCETE TAKÉ OSLOVIT MILIONY LIDÍ

Obraťte se na nás, vytvoříme vám nabídku na míru.

Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.

+420 732 616 864

Petr Srna, CEO

kruznice pruhledna