|
JAK JSME ZMĚNILI VNÍMÁNÍ ZNAČKY C&A
Cílem kampaně bylo ukázat, že C&A není jen značkou pro generaci X. Vytvořili jsme pocit inkluzivity a různorodosti prostřednictvím výběru influencerů. Podívejte se sami.
JAKÉ BYLY CÍLE?
Primárním cílem bylo zvýšení povědomí a viditelnost značky na českém trhu v okruhu mladší cílové skupiny.
Sekundárním cílem bylo ukázat lidem, že v C&A se oblékne naprosto každý.
INFLUECER SQUAD
V rámci strategie jsme vytvořili influencer squad, který zahrnoval širokou škálu influencerů, včetně jedinců různého pohlaví, věkových skupin, velikostí a influencerů-maminek, odrážející progresivní ducha své cílové skupiny. Tým, pečlivě vybraný tak, aby rezonoval s různými segmenty české společnosti!
JAK JSME SI INFLUENCERY ROZDĚLILI?
Samotný tým influencerů vypovídal o tom, že v C&A se oblékne každý. Skládal se ze 6 základních skupin:
- Mothers
- Fashion icons
- Lifestyle
- Youngsters
- Celebrities
- Plus size
ZAJÍMAL NÁS FEEDBACK Z KAŽDÉHO VÝSTUPU, PODAŘILO SE NÁM ZMĚNIT VNÍMÁNÍ ZNAČKY?
Vypadá to ....
... že ano
PODÍVEJTE SE NA VIDEO CASTE STUDY
Play Video
PODÍVEJTE SE NA UKÁZKY VÝSTUPŮ V REELS
Play Video
JAKÝCH JSME DOSÁHLI VÝSLEDKŮ?
IMPRESE
11 593 193
POČET VÝSTUPŮ
300
KPI SPLNĚNA
120 %
POKUD CHCETE TAKÉ OSLOVIT MILIONY LIDÍ
Obraťte se na nás, vytvoříme vám nabídku na míru.
Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.
Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.
Petr Srna, CEO
Je čas se seznámit!
Přijďte k nám na kafe.
© 2024 World of Online, s. r. o. All Rights Reserved.
Kontakt
Sídlo
World of Online, s. r. o.
Voršilská 139/5, 110 00 Praha
© 2024 World of Online, s. r. o. All Rights Reserved.