Blog

Vyberte kategorie ...
Vyberte rubriku ...
Potřebujeme ji vůbec? Nevymyslí to influencer sám? A jak je to potom s tou slavnou autenticitou? Pokud jste si někdy položili podobné otázky, jste tady správně.
Jak se influencer marketing stal jedním z nejrychleji rostoucích oborů? Jak se posunul od prvních neoznačených příspěvků tvářících se jako doporučení přítele po příspěvky influencerů sofistikovaně označené jako placené partnerství? Proč se WOO rozhodlo specializovat primárně na influencer marketing a jak se malá lokální agentura rozrostla do 7 zemí Evropy? O tom všem se dozvíte v rozhovoru se zakladatelem WOO a jejím CEO, Petrem Srnou.
Události posledních dnů nás přiměly shrnout možná nejmíň sexy téma v rámci procesu influencerských kampaní. Ale máme pocit, že už je to zkrátka potřeba. Nasdílíme vám naše super secret know-how rámcových smluv mezi agenturou a influencerem. Smlouvy mají především pomáhat a chránit, jako PČR. Ne otravovat život, jako Honza z Inizia zhruba před rokem. Takže k věci.
Influencer marketing je extrémně proměnlivý obor, ze své podstaty formovaný trendy na sociálních sítích, ovlivněný celebritami i technologickým vývojem. Podle odhadu společnosti Statista dosáhnou výdaje na reklamu na influencer trhu v roce 2024 až 35.09 miliard USD, a v následujících čtyřech letech se očekává průměrně 10% roční nárůst.
Influencer marketing je dnes už celkem běžná součást online komunikace. Na rozdíl od jiných nástrojů je tu ale poměrně těžké předvídat výsledky. Nebo… není? Podívali jsme se na 140 kampaní za skoro 20 milionů Kč a zjistili, kde se pohybuje benchmark pro výkon influencerských kampaní na Instagramu a TikToku v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. 
Za poslední rok vstoupilo do vod TikToku hned několik předních značek na českém trhu se svými lokalizovanými profily a častokrát jej řadí mezi klasické SoMe kanály své značky. TikTok videa ale netvoří, jen repostují z jiných platforem. V čem je odlišný a proč se na něj musí nahlížet separátně? ????
Pojem umělá inteligence, neboli AI, se v marketingu již nějakou dobu skloňuje různými způsoby. A jelikož jsme ve WOO jedničky v influencer marketingu, zajímalo nás, jestli lze robota využít ku prospěchu naší práce. V tomto článku porovnáváme ChatGPT a OpenAI, přečtěte si, jak v našem testu (ne)uspěly.
Kevin Systrom a Mike Krieger jsou zpět. Spoluzakladatelé Instagramu vytvořili novou sociální platformu. Nazvali ji Artifact, velmi zjednodušeně řečeno jde o Tik Tok pro text. Jinými slovy personalizovaný zpravodajský kanál, který využívá strojové učení k pochopení zájmů uživatelů a umožňuje diskutovat o těchto článcích s ostatními.
Dnes může AI vytvářet příspěvky na sociálních sítích, navrhovat a cílit reklamy, dokáže automatizovat sledování. Co se ale vlastně pod pojmem AI nachází a není to jen nějaké módní slovo? Ve skutečnosti je to technologie, kterou dnes marketéři a agentury využívají na sociálních sítích k měřitelným výsledkům.
Instagram přináší nové způsoby ovládání nebo výběr doporučeného obsahu, dnes se ale zaměříme na novou funkci tichého režimu. Podle oficiálního vyjádření tak reaguje na požadavky mladé generace, které to pomůže v odpočinku nebo pro zkrácení času stráveném na sociálních sítích.
Zdali se můžeme na něco v roce 2023 spolehnout, tak na neustále měnící se prostředí sociálních sítí. Proto je potřeba zachytit ty správné trendy, z kterých lze čerpat inspiraci, a zároveň se tak neztratit v tomto dynamickém prostředí. Dnes přinášíme 3 zajímavé postřehy na celý rok.
Na sociálních sítích již nějakou dobu vede video obsah v porovnání se statickými příspěvky. Jak ale vytvořit perfektní vysvětlující video pro daný produkt nebo službu tak, aby oslovilo co nejvíce diváků? Přečtěte si 9 kroků, pomocí kterých lze dosáhnout požadovaného výsledku.

Zanechte nám své jméno a email pro odběr skvělého woosletteru!