Influencer marketing
Po více než 1000 kampaních v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, v Polsku, v Rakousku a Rumunsku víme, že influenceři efektivně oslovují cílovou skupinu. Výzkum potvrzuje, že jejich reklamy vzbuzují o 277 % vyšší emocionální intenzitu než jiná média. Vybereme pro vás ty pravé tváře, pohlídáme kvalitu výstupů a dodáme i kreativní koncept. Ještě váháte?
V čem je naše výhoda?
- Pracujeme pro globální klienty, kteří vyžadují nadprůměrné výsledky a profesionální přístup.
- Díky dlouholetým zkušenostem už máme vyladěné procesy, dobře nastavené smlouvy i briefy s influencery.
- Pokrýváme tři trhy - Česko, Slovensko a Maďarsko - z interních zdrojů, ale umíme pokrýt i ostatní země.
- Kromě Facebooku a Instagramu vás dostaneme i na Twitch, TikTok nebo Pinterest.
- Kampaně v průběhu optimalizujeme. Nenecháme běžet to, co nefunguje, a zvládáme i krizový management.
- Influencery nezastupujeme napřímo, ale vybíráme pro vás z nabídky všech, kteří jsou aktuálně na trhu. Tak aby co nejlépe sedli vašim potřebám. A máme o nich perfektní přehled.
i na těchto kampaních jsme pracovali
Co o nás řekli influenceři?
Jak to vypadá, když nás oslovíte? Jde to hladce!
Popíšete nám, pro jaký účel chcete influencery využít a jaká jsou vaše očekávání.
My vám dodáme strategii, kreativní koncept a doporučíme vhodná jména i platformy.
Postaráme se o smlouvy, nastavíme plnění, influencery nabriefujeme a všechny výstupy dostanete předem ke schválení.
Závěrem každé kampaně je podrobný report a learning.
Zní vám to dobře? Tak pojďte začít od bodu 1!
Najdeme pro vás influencery na jakékoli sociální síti
Facebook, Instagram a YouTube jsou osvědčená klasika.
My vás dostaneme i na Twitch, Pinterest nebo (samozřejmě) na TikTok.
Možná se ptáte...
Z našeho pohledu je minimální částka 100 000 Kč, kdy se už začíná vyplácet investování do agentury vs. do mediálního prostoru napřímo. Za sebou máme již přes 1000 influencerských kampaní a tak máme spoustu learningů a víme, co funguje.
Výběr influencera je alfa omega celé kampaně a má spoustu aspektů. Jako brand vás nejvíce zajímá engagement rate influencera, jestli je influencer vhodný pro váš produkt, zda má své sledující ve vaší cílové skupině a další aspekty, které se liší dle cíle a zaměření klienta.
Influencer marketing se v posledních letech posunul mílovými kroky a jeho využití je tak různorodé. Od brand awareness kampaní až po konverzní kampaně. Díky přesahu jej můžete využít napříč vaší komunikační strategií.
Není problém, TikTok je těžce uchopitelná platforma a zároveň není pro každého klienta. Musí se hledat balanc mezi brand identitou a cílovou skupinou, která se na TikToku nachází. To my umíme! Spravujeme například TikTok pro ElectroWorld a rádi se ujmeme i toho vašeho! 🙂
Co o nás říkají klienti?
Pošlete nám zadání!
Nebo nám jen napište, co řešíte, chtěli byste řešit, nebo co vás jednoduše zajímá. Rádi vás pozveme na kafe, zvládneme ale všechno vyřídit i online.
Obratem se vám ozveme zpět. Těšíme se!
Petr Srna, CEO