|

6 milionů zhlédnutí díky autentickým TikTok reklamám

S Electro World jsme vstoupili na TikTok a posílili tak vztah 
s mladší generací, která pro Electro World představuje 
významnou kupní sílu do budoucna.

Jaký byl náš cíl?

1. Vybudovat komunitu a vztah s mladší generací.
2. Skrze videa vzít uživatele na zábavnou cestu napříč produktovými kategoriemi a službami, které Electro World nabízí.

Autenticita je klíčová!

Generace Z požaduje autenticitu,
a právě tímto směrem jsme se vydali.

Rozloučili jsme se s formální komunikací,
která je pro Electro World typická a ponořili
jsme se do tvorby zábavných a vtipných videí.

TikTok. To je zábava a trendy

Vyhnuli jsme se příliš upraveným videím a strojenému stylu. Místo toho jsme dávali důraz na autenticitu. Ukázali jsme lidskou stránku značky.

Vytvořili jsme zábavný obsah, který využíval trendy  i speciální efekty. Ale nebáli jsme se přijít s originálními koncepty, které si komunita také zamilovala.

Zábavný obsah, který vedl ke skvělým výsledkům

zhlédnutí

6 500 000

CPM

12,9 Kč

interakce

50 000

TikTok. To je zábava a trendy

Vyhnuli jsme se příliš upraveným videím a strojenému stylu. Místo toho jsme dávali důraz na autenticitu. Ukázali jsme lidskou stránku značky.

Chcete vidět víc?

Mrkněte na všechna naše videa pro Electro World.

Chcete vidět víc?

Mrkněte na všechna naše videa pro ElectroWorld.

Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.

+420 732 616 864

Petr Srna, CEO

kruznice pruhledna