|

POKLES CPM O 207 Kč

Mix čistícího krému CIF, správně vybraných influencerů, kreativního konceptu a efektivního boostingu. Co přinesl tento koktejl? Skvělé výsledky a content především! Takže boostovat či neboostovat?

JAKÝ BYL NÁŠ CÍL?

Zvýšit povědomí o čistícím prostředku a jeho multifunkčnosti.

KREATIVNÍ KONCEPT? ANO, JE POTŘEBA!

Cílovou skupinu jsme si rozdělili na dvě persony – bezdětní a rodiče. Každé personě náleželo určité kreativní zpracování výstupů. Bezdětní vytvářeli kreativu na téma “úklid je sport”, rodiče pak “terapii úklidem”. Obě kreativy fungovaly nad očekávání a každý influencer k tomu přistoupil po svém. Posuďte sami.

ORGANICKÝ DOSAH VS. BOOSTING

Kampaň byla spuštěna organicky, po 2 týdnech kampaně bylo CPM vyhodnoceno na 331 Kč (průměrné CPM v roce 2023 bylo u našich kampaní 315 Kč).

Následně jsme u vybraných příspěvků spustili boosting, po dalších dvou týdnech jsme vyhodnotili CPM na 124 Kč.

Boosting nám snížil CPM o 64 % z původní hodnoty.

PROHLÉDNĚTE SI NĚKTERÉ Z VÝSTUPŮ

Content Samuela Procházky, které nás dostalo na top 10 nejvtipnějších Reels týdne na portálu Emefka.

Content Anny Křepelové získal v komentářích nominaci na TV reklamu!

TERAPIE ÚKLIDEM V PODÁNÍ RODIČŮ

Podívejte se, jak si s terapií úklidem poradila Lucie Závacká.

play Play Video

VÝSLEDKY PO BOOSTINGU

CPM

124 Kč

CPE

5,9 Kč

HODNOTA BOOSTINGU Z BUDGETU

21 %

ODPOVĚĎ TEDY ZNÍ... URČITĚ BOOSTOVAT

Tato kampaň je podařený příklad toho, že se vyplatí investovat do boostingu alespoň 20 % celkového budgetu na influencery. Pokud to nakombinujete s relevantním kreativním konceptem pro cílovou skupinu, máte vyhráno.

ZAUJALA VÁS TERAPIE ÚKLIDEM?

Můžeme vám taky namixovat terapii, nebo něco úplně jiného. Vše bude záležet na vašem zadání!

Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.

+420 732 616 864

Petr Srna, CEO

kruznice pruhledna