|
POKLES CPM O 207 Kč
JAKÝ BYL NÁŠ CÍL?
KREATIVNÍ KONCEPT? ANO, JE POTŘEBA!
Cílovou skupinu jsme si rozdělili na dvě persony – bezdětní a rodiče. Každé personě náleželo určité kreativní zpracování výstupů. Bezdětní vytvářeli kreativu na téma “úklid je sport”, rodiče pak “terapii úklidem”. Obě kreativy fungovaly nad očekávání a každý influencer k tomu přistoupil po svém. Posuďte sami.
ORGANICKÝ DOSAH VS. BOOSTING
Kampaň byla spuštěna organicky, po 2 týdnech kampaně bylo CPM vyhodnoceno na 331 Kč (průměrné CPM v roce 2023 bylo u našich kampaní 315 Kč).
Následně jsme u vybraných příspěvků spustili boosting, po dalších dvou týdnech jsme vyhodnotili CPM na 124 Kč.
Boosting nám snížil CPM o 64 % z původní hodnoty.
PROHLÉDNĚTE SI NĚKTERÉ Z VÝSTUPŮ
Content Samuela Procházky, které nás dostalo na top 10 nejvtipnějších Reels týdne na portálu Emefka.
Content Anny Křepelové získal v komentářích nominaci na TV reklamu!
TERAPIE ÚKLIDEM V PODÁNÍ RODIČŮ
Podívejte se, jak si s terapií úklidem poradila Lucie Závacká.
VÝSLEDKY PO BOOSTINGU
CPM
124 Kč
CPE
5,9 Kč
HODNOTA BOOSTINGU Z BUDGETU
21 %
ODPOVĚĎ TEDY ZNÍ... URČITĚ BOOSTOVAT
Tato kampaň je podařený příklad toho, že se vyplatí investovat do boostingu alespoň 20 % celkového budgetu na influencery. Pokud to nakombinujete s relevantním kreativním konceptem pro cílovou skupinu, máte vyhráno.
ZAUJALA VÁS TERAPIE ÚKLIDEM?
Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.
Petr Srna, CEO
Je čas se seznámit!
Přijďte k nám na kafe.
Kontakt
Sídlo
World of Online, s. r. o.
Voršilská 139/5, 110 00 Praha