|
JAK DOSÁHNOUT CPM na Pinterestu 25 Kč
JAKÉ BYLY CÍLE?
PROČ PINTEREST?
- totožná cílová skupina 18-24 let (80 % ženy), sekundární 25-34 let (celkem 351 000 uživatelů)
- kategorie Jídlo a pití je na 4. místě zájmů uživatelů Pinterestu
- na Pinterest chodí uživatelé kvůli inspiraci
do budoucna – home dekorace, dárky, móda
ale také vaření a pečení
NASTAVENÉ KPI's
1 000 000
45 Kč
10 000
UKÁZKY PINŮ
Vláčné kakaové těsto a krémová náplň – to je recept, se kterým zazáříte na jakékoliv akci. 🍰 Objevte další tipy na pečení s kakaem Dr. Oetker.
Lahodné spojení vanilky a hořké čokolády, které naplní vaše chuťové pohárky. 🍫 Inspirujte se i dalšími recepty s vanilkou od Dr. Oetkera.
ZKUŠENOSTMI K LEPŠÍM VÝSLEDKŮM
Začali jsme A/B testováním, při kterém jsme zjistili, že v obou zkoumaných zemích (ČR a SK) dosahujeme lepších výsledků s příspěvky ve formě pinů. Po určité době došlo k postupnému zvyšování CPM (z důvodu vysoké frekvence zobrazení), což nás vedlo k tomu, že jsme ke konci kampaně začali využívat i carouselové piny.
ČEHO JSME DOSÁHLI?
KPI
187 %
CPM
25 Kč
CTR
0,56
SPLNĚNÍ KPI's na 187 %
U CPM jsme se jak na českém, tak i na slovenském trhu drželi na 25 korunové hranici, což považujeme za velmi dobrý výsledek, obzvlášť před Vánoci. CTR bylo srovnatelné s jinými Pinterest kampaněmi, kde jsme se pohybovali mezi 0,4 % a 0,6 % s celkovým počtem prokliků 10 453.
Stále přemýšlíte o kampani na Pinterestu?
Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.
Petr Srna, CEO
Je čas se seznámit!
Přijďte k nám na kafe.
Kontakt
Sídlo
World of Online, s. r. o.
Voršilská 139/5, 110 00 Praha