|

JAK DOSÁHNOUT CPM na Pinterestu 25 Kč

S klientem Dr. Oetker se nám podařilo vytvořit strategii, která zasáhla odpovídající cílovou skupinu na té nejrelevantnější platformě pro daný cíl.

JAKÉ BYLY CÍLE?

1. Zvýšení brand awareness produktů od Dr. Oetkera.
2. Rozšíření povědomí o receptech od Dr. Oetkera, jakožto volbě číslo 1 při pečení.

PROČ PINTEREST?

  • totožná cílová skupina 18-24 let (80 % ženy), sekundární 25-34 let (celkem 351 000 uživatelů)
  • kategorie Jídlo a pití je na 4. místě zájmů uživatelů Pinterestu
  • na Pinterest chodí uživatelé kvůli inspiraci
    do budoucna – home dekorace, dárky, móda
    ale také vaření a pečení

NASTAVENÉ KPI's

1 000 000

45 Kč

10 000

UKÁZKY PINŮ

Vláčné kakaové těsto a krémová náplň – to je recept, se kterým zazáříte na jakékoliv akci. 🍰 Objevte další tipy na pečení s kakaem Dr. Oetker.

Lahodné spojení vanilky a hořké čokolády, které naplní vaše chuťové pohárky. 🍫 Inspirujte se i dalšími recepty s vanilkou od Dr. Oetkera.

ZKUŠENOSTMI K LEPŠÍM VÝSLEDKŮM

Začali jsme A/B testováním, při kterém jsme zjistili, že v obou zkoumaných zemích (ČR a SK) dosahujeme lepších výsledků s příspěvky ve formě pinů. Po určité době došlo k postupnému zvyšování CPM (z důvodu vysoké frekvence zobrazení), což nás vedlo k tomu, že jsme ke konci kampaně začali využívat i carouselové piny.

ČEHO JSME DOSÁHLI?

KPI

187 %

CPM

25 Kč

CTR

0,56

SPLNĚNÍ KPI's na 187 %

U CPM jsme se jak na českém, tak i na slovenském trhu drželi na 25 korunové hranici, což považujeme za velmi dobrý výsledek, obzvlášť před Vánoci. CTR bylo srovnatelné s jinými Pinterest kampaněmi, kde jsme se pohybovali mezi 0,4 % a 0,6 % s celkovým počtem prokliků 10 453.

Stále přemýšlíte o kampani na Pinterestu?

Není na co čekat, vyplňte jednoduchý formulář buďte o krok blíž úspěšné kampani.

Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.

+420 732 616 864

Petr Srna, CEO

kruznice pruhledna