


|

JAK JSME NAŠEMU KLIENTOVI VYDĚLALI PRVNÍ MILION
ANALÝZA ČESKÉHO TRHU:
RELEVANTNÍ AMBASADOR = VYŠŠÍ KREDIBILITA
Odborník na gastronomii Marek Fichtner představuje, jak vařit s Lauben Sous Vide Stick.

CO JSME VYTVOŘILI NA ZÁKLADĚ STRATEGIE
Landing page a využití chatbota pro lepší porozumění produktu.
Performance influencer kampaň, které se účastnilo 7 influencerů zaměřených na zdravý životní styl a se zájmem o vaření.
Performance kampaň na sociálních sítích s využitím remarketingu a influencerských výstupů.
UKÁZKY DARK POSTŮ

V rámci kampaně jsme začali brand awareness částí (vysvětlováním výhod produktu).

Pokračovali jsme retargetingovou kampaní s nabízenou slevou.
VÝSLEDKY Z KAMPANĚ
CELKOVÉ IMPRESE
2 300 000
HODNOTA KONVERZÍ
1 100 000 Kč
VYUŽITÍ CHATBOTA
2 356 dotazů

JAK KAMPAŇ OHODNOTIL KLIENT?
Kampaň jsme zahájili v říjnu na začátku vánoční sezóny, a proto bych chtěla poděkovat WOO za rychlou přípravu a realizaci. Vybraní influenceři si náš produkt zamilovali, což pak ovlivnilo jejich obsah a recepty. Každý z nich mi udělal velkou radost a přinesl skvělé výsledky. Zvláště bych chtěla pochválit perfektní a bezproblémovou produkci videa s ambasadorem. Byla skvěle zorganizovaná a natáčení bylo opravdu zábavné, bez jakýchkoliv rušivých elementů nebo komplikací. Výsledná videa budou sloužit jako skvělá reklama pro značku Lauben ještě dlouho do budoucna.
VERONIKA T. DVOŘÁKOVÁ
Lauben
Je čas se seznámit!
Přijďte k nám na kafe.
Kontakt
Sídlo
World of Online, s. r. o.
Voršilská 139/5, 110 00 Praha