|

JAK JSME NAŠEMU KLIENTOVI VYDĚLALI PRVNÍ MILION

Obsahový marketing, který ve vás vyvolá neodolatelnou chuť vařit metodou sous vide.

ANALÝZA ČESKÉHO TRHU:

Minimální povědomí o výrobcích Sous Vide.
Produkt je relevantní pro 560 tis. spotřebitelů.
Cílová skupina sleduje pořady o vaření.
Cílová skupina sleduje foodblogery a influencery zaměřené na zdravý životní styl.

RELEVANTNÍ AMBASADOR = VYŠŠÍ KREDIBILITA

Odborník na gastronomii Marek Fichtner představuje, jak vařit s Lauben Sous Vide Stick.

CO JSME VYTVOŘILI NA ZÁKLADĚ STRATEGIE

Landing page a využití chatbota pro lepší porozumění produktu.

Performance influencer kampaň, které se účastnilo 7 influencerů zaměřených na zdravý životní styl a se zájmem o vaření.

Performance kampaň na sociálních sítích s využitím remarketingu a influencerských výstupů.

UKÁZKY DARK POSTŮ

V rámci kampaně jsme začali brand awareness částí (vysvětlováním výhod produktu).

Pokračovali jsme retargetingovou kampaní s nabízenou slevou.

VÝSLEDKY Z KAMPANĚ

CELKOVÉ IMPRESE

2 300 000

HODNOTA KONVERZÍ

1 100 000 Kč

VYUŽITÍ CHATBOTA

2 356 dotazů

Marek Fichtner Lauben Influencer marketing case study

JAK KAMPAŇ OHODNOTIL KLIENT?

Kampaň jsme zahájili v říjnu na začátku vánoční sezóny, a proto bych chtěla poděkovat WOO za rychlou přípravu a realizaci. Vybraní influenceři si náš produkt zamilovali, což pak ovlivnilo jejich obsah a recepty. Každý z nich mi udělal velkou radost a přinesl skvělé výsledky. Zvláště bych chtěla pochválit perfektní a bezproblémovou produkci videa s ambasadorem. Byla skvěle zorganizovaná a natáčení bylo opravdu zábavné, bez jakýchkoliv rušivých elementů nebo komplikací. Výsledná videa budou sloužit jako skvělá reklama pro značku Lauben ještě dlouho do budoucna.

VERONIKA T. DVOŘÁKOVÁ

Lauben

MÁTE ZÁJEM O PERFORMANCE KAMPAŇ?

Nechte si od nás vytvořit strategii a kreativní koncept, který maximalizuje vaše výsledky!

Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.

+420 732 616 864

Petr Srna, CEO

kruznice pruhledna