|
JAK JSME NAŠEMU KLIENTOVI VYDĚLALI PRVNÍ MILION
ANALÝZA ČESKÉHO TRHU:
RELEVANTNÍ AMBASADOR = VYŠŠÍ KREDIBILITA
Odborník na gastronomii Marek Fichtner představuje, jak vařit s Lauben Sous Vide Stick.
CO JSME VYTVOŘILI NA ZÁKLADĚ STRATEGIE
Landing page a využití chatbota pro lepší porozumění produktu.
Performance influencer kampaň, které se účastnilo 7 influencerů zaměřených na zdravý životní styl a se zájmem o vaření.
Performance kampaň na sociálních sítích s využitím remarketingu a influencerských výstupů.
UKÁZKY DARK POSTŮ
V rámci kampaně jsme začali brand awareness částí (vysvětlováním výhod produktu).
Pokračovali jsme retargetingovou kampaní s nabízenou slevou.
VÝSLEDKY Z KAMPANĚ
CELKOVÉ IMPRESE
2 300 000
HODNOTA KONVERZÍ
1 100 000 Kč
VYUŽITÍ CHATBOTA
2 356 dotazů
JAK KAMPAŇ OHODNOTIL KLIENT?
Kampaň jsme zahájili v říjnu na začátku vánoční sezóny, a proto bych chtěla poděkovat WOO za rychlou přípravu a realizaci. Vybraní influenceři si náš produkt zamilovali, což pak ovlivnilo jejich obsah a recepty. Každý z nich mi udělal velkou radost a přinesl skvělé výsledky. Zvláště bych chtěla pochválit perfektní a bezproblémovou produkci videa s ambasadorem. Byla skvěle zorganizovaná a natáčení bylo opravdu zábavné, bez jakýchkoliv rušivých elementů nebo komplikací. Výsledná videa budou sloužit jako skvělá reklama pro značku Lauben ještě dlouho do budoucna.
VERONIKA T. DVOŘÁKOVÁ
Lauben
MÁTE ZÁJEM O PERFORMANCE KAMPAŇ?
Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.
Petr Srna, CEO
Je čas se seznámit!
Přijďte k nám na kafe.
Kontakt
Sídlo
World of Online, s. r. o.
Voršilská 139/5, 110 00 Praha