|
CELEBRITY MARKETING MŮŽE BÝT EFEKTIVNÍ
JAKÝ BYL NÁŠ CÍL?
KDY DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT CELEBRITY?
V případě velmi široké cílové skupiny. U celebrit sázíme na jejich mediální známost napříč veřejností, proto dává smysl využít nejen jejich sledujících, ale i boostingu, a nadlinkové reklamy, což jsme aplikovali i v rámci strategie této kampaně.
CO BYLO V KAMPANI KLÍČOVÉ?
Správná komunikace toho, že M&S nabízí široký výběr oblečení pro různé příležitosti od outfitu na party po velmi pohodlné pyžamo.
Ukázat produkty v přirozeném prostředí pro každou osobnost.
Research založený na tom, zda celebrita v M&S již nakupuje a má ke značce pozitivní vztah.
JAKÉ CELEBRITY JSME VYBRALI?
Jordan Haj jakožto zástupce cílové skupiny mileniálů.
Tereza Brodská zastupující generaci X.
ALE TO NEBYLI Z DALEKA VŠICHNI
V kampani jsme měli i jména jako Jana Paulová (na obrázku), Sandra Nováková, Marek Němec, Iva Frühlingová, Debora Kellovská, Olga Plojhar a Tereza Raditsch.
NECHYBĚL ANI ZÁBAVNÝ CONTENT
Každá osobnost pojala komunikaci po svém a tím získala celková kampaň svůj šmrnc! Podívejte se například na party Sandry Novákové.
A JAKÉ BYLY VÝSLEDKY?
KPI
247 %
CPE
15,9 Kč
CPM
388 Kč
2 SOUTĚŽE JAKO SOUČÁST KAMPANĚ
Soutěž proběhla u Terezy Raditsch a Sandry Novákové a celkově vygenerovala 2 781 komentářů, což primárně vedlo k navýšení počtu followers na IG účtu M&S o 32 %. Nadprůměrnou hodnotu CPM u kampaní s celebritami přisuzujeme velmi důkladnému briefu a researchi, který nám přinesl nad očekávání úspěšné výstupy. U dalších kampaní s celebritami jsme zaznamenali dvojnásobnou hodnotu.
CO SI O SPOLUPRÁCI MYSLÍ KLIENT?
NEJSTE SI JISTI, ŽE SE CELEBRITY HODÍ PRO VAŠI ZNAČKU?
Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.
Petr Srna, CEO
Je čas se seznámit!
Přijďte k nám na kafe.
Kontakt
Sídlo
World of Online, s. r. o.
Voršilská 139/5, 110 00 Praha