|

CELEBRITY MARKETING MŮŽE BÝT EFEKTIVNÍ

Jak se nám podařilo zvýšit počet sledujících na IG účtu M&S o 32 % a zároveň udržet CPM v hodnotě průměrné influencer kampaně? Dozvíte se v naší case study!

JAKÝ BYL NÁŠ CÍL?

1. Zvýšení povědomí o zimní kolekci M&S
2. Nárůst sledujících na IG profilu M&S

KDY DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT CELEBRITY?

V případě velmi široké cílové skupiny. U celebrit sázíme na jejich mediální známost napříč veřejností, proto dává smysl využít nejen jejich sledujících, ale i boostingu, a nadlinkové reklamy, což jsme aplikovali i v rámci strategie této kampaně.

CO BYLO V KAMPANI KLÍČOVÉ?

Správná komunikace toho, že M&S nabízí široký výběr oblečení pro různé příležitosti od outfitu na party po velmi pohodlné pyžamo.

Ukázat produkty v přirozeném prostředí pro každou osobnost.

Research založený na tom, zda celebrita v M&S již nakupuje a má ke značce pozitivní vztah.

JAKÉ CELEBRITY JSME VYBRALI?

Jordan Haj jakožto zástupce cílové skupiny mileniálů.

Tereza Brodská zastupující generaci X.

ALE TO NEBYLI Z DALEKA VŠICHNI

V kampani jsme měli i jména jako Jana Paulová (na obrázku), Sandra Nováková, Marek Němec, Iva Frühlingová, Debora Kellovská, Olga Plojhar a  Tereza Raditsch.

NECHYBĚL ANI ZÁBAVNÝ CONTENT

Každá osobnost pojala komunikaci po svém a tím získala celková kampaň svůj šmrnc! Podívejte se například na party Sandry Novákové.

play Play Video

A JAKÉ BYLY VÝSLEDKY?

KPI

247 %

CPE

15,9 Kč

CPM

388 Kč

2 SOUTĚŽE JAKO SOUČÁST KAMPANĚ

Soutěž proběhla u Terezy Raditsch a Sandry Novákové a celkově vygenerovala 2 781 komentářů, což primárně vedlo k navýšení počtu followers na IG účtu M&S o 32 %. Nadprůměrnou hodnotu CPMkampanícelebritami přisuzujeme velmi důkladnému briefu a researchi, který nám přinesl nad očekávání úspěšné výstupy. U dalších kampaní s celebritami jsme zaznamenali dvojnásobnou hodnotu.

CO SI O SPOLUPRÁCI MYSLÍ KLIENT?

Můžete si přečíst v jeho LinkedIn postu

NEJSTE SI JISTI, ŽE SE CELEBRITY HODÍ PRO VAŠI ZNAČKU?

Nebojte se nám napsat, rádi s vámi jejich zapojení zkonzultujeme, případně dáme společně dohromady jinou strategii ušitou na míru pro vás.

Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.

+420 732 616 864

Petr Srna, CEO

kruznice pruhledna