|

ZACHRÁNILI JSME 38 KILOMETRŮ VLASŮ

Je to nějaká záchranná akce? Možná. Vítejte na začátku kampaně na šampon, který zachránil kilometry vlasů.

3 HLAVNÍ CÍLE

1. Zvýšit povědomí o nové produktové řadě.
2. Dosadit k produktu ELSEVE Dream Long správné influencery.
3. Zachránit 15 km vlasů

NAŠE DOPORUČENÍ INFLUENCERŮ FUNGOVALO

Za Slovensko jste mohli narazit na Vandu Jandu, ale i Barboru Krajčířovou, Veroniku Kristýnovou, Lindu Mlynčárovou nebo Tatianu Židekovou.

Za ČR byla hlavní tváří Veronica Biasiol, ale mohli jste narazit i na Elišku Bučkovou, Sofii K. Filippi nebo Míšu Hávovou.

AUTENTICITA INFLUENCERŮ BYLA KLÍČOVÝM FAKTOREM

Influencerky si s výstupy vyhrály, žádná samotná fotka s produktem. U kampaní, u kterých chceme dosáhnout většího zapojení publika, vybíráme influencery s nadprůměrným engagement ratem. To se nám u této kampaně opravdu povedlo, sami influencerky aktivně pracovaly se svými fanoušky a vyzývali je k akci a záchraně vlasů.

KPI SPLNĚNA NA 153 %

ZACHRÁNĚNÉ VLASY

38 km

REACH

1 273 253

ENGAGEMENT

112 317

JAK JSME PRACOVALI S KOMENTÁŘI?

Z komunikace s fanoušky víme, že jsme zachránili konečky téměř 13 000 žen. Ušetřili jsme tedy tolik vlasů, kolik by bylo potřeba z Prahy na Mělnické náměstí. To už je slušná délka, nemyslíte?

DOKÁŽEME ZACHRAŇOVAT NEJEN VLASY

Vytvoříme vám strategii a kreativní koncept, který vám pomůže dosáhnout vašich cílů.

Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.

+420 732 616 864

Petr Srna, CEO

kruznice pruhledna