|
ZACHRÁNILI JSME 38 KILOMETRŮ VLASŮ
3 HLAVNÍ CÍLE
NAŠE DOPORUČENÍ INFLUENCERŮ FUNGOVALO
Za Slovensko jste mohli narazit na Vandu Jandu, ale i Barboru Krajčířovou, Veroniku Kristýnovou, Lindu Mlynčárovou nebo Tatianu Židekovou.
Za ČR byla hlavní tváří Veronica Biasiol, ale mohli jste narazit i na Elišku Bučkovou, Sofii K. Filippi nebo Míšu Hávovou.
AUTENTICITA INFLUENCERŮ BYLA KLÍČOVÝM FAKTOREM
Influencerky si s výstupy vyhrály, žádná samotná fotka s produktem. U kampaní, u kterých chceme dosáhnout většího zapojení publika, vybíráme influencery s nadprůměrným engagement ratem. To se nám u této kampaně opravdu povedlo, sami influencerky aktivně pracovaly se svými fanoušky a vyzývali je k akci a záchraně vlasů.
KPI SPLNĚNA NA 153 %
ZACHRÁNĚNÉ VLASY
38 km
REACH
1 273 253
ENGAGEMENT
112 317
JAK JSME PRACOVALI S KOMENTÁŘI?
Z komunikace s fanoušky víme, že jsme zachránili konečky téměř 13 000 žen. Ušetřili jsme tedy tolik vlasů, kolik by bylo potřeba z Prahy na Mělnické náměstí. To už je slušná délka, nemyslíte?
Je čas se seznámit!
Přijďte k nám na kafe.
Kontakt
Sídlo
World of Online, s. r. o.
Voršilská 139/5, 110 00 Praha