|

STAŇTE SE ŠÉFKUCHAŘEM I VY!

Protože díky chytrým funkcím spotřebičů Amica to dokáže každý!

Jak jsme zvýšili povědomí o značce o 5 %?

Podle údajů z výzkumu spadají zákazníci společnosti Amica do střední společenské třídy. Proto jsme kampaň zaměřili na regiony s největší koncentrací těchto domácností. Také zaměření na 3 klíčové regiony namísto celé země nám umožnilo strategicky využít nižší budget na kampaň, který jsme měli dostupný a maximalizovat tak jeho dosah.

STŘEDOBOD KAMPANĚ

Nasazení 360° reklamní kampaně s cílem zvýšit povědomí o značce a seznámit cílovou skupinu Amica s úžasnými chytrými funkcemi, které spotřebiče Amica nabízejí.

  • 3 regionální televizní kanály
  • 3 regionální rozhlasové stanice
  • 33 formátů bannerů
  • 6 ambasadorských příspěvků

HLAVNÍ INGREDIENCE ÚSPĚCHU

Zdůraznění prémiových funkcí spotřebičů Amica, které vám nejen usnadní život, ale také z vás udělají šéfkuchaře. To vše s malou pomocí semifinalisty MasterChefa Pavla Berkyho.

Kampaň probíhala ve 2 vlnách s maximální optimalizací po první vlně. To nám umožnilo  získat pro druhou vlnu ještě lepší výsledky.

20' SPOT DO TV

play Play Video

KPI SPLNĚNA NA 150 %

IMPRESE

8 900 000

MÍRA ZOBRAZENÍ VIDEA

16 %

ZOBRAZENÍ STRÁNKY

19 000

Pavel Berky Amica Case Study

OVĚŘENO VÝZKUMEM

Ze 2% povědomí o značce Amica jsme se během 3 měsíců dostali na 7 %.

 

MÁTE ZÁJEM O 360° KAMPAŇ?

Vytvoříme vám strategii a kreativní koncept, který vám pomůže dosáhnout vašich cílů.

Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.

+420 732 616 864

Petr Srna, CEO

kruznice pruhledna