|
STAŇTE SE ŠÉFKUCHAŘEM I VY!
Protože díky chytrým funkcím spotřebičů Amica to dokáže každý!
Jak jsme zvýšili povědomí o značce o 5 %?
Podle údajů z výzkumu spadají zákazníci společnosti Amica do střední společenské třídy. Proto jsme kampaň zaměřili na regiony s největší koncentrací těchto domácností. Také zaměření na 3 klíčové regiony namísto celé země nám umožnilo strategicky využít nižší budget na kampaň, který jsme měli dostupný a maximalizovat tak jeho dosah.
STŘEDOBOD KAMPANĚ
Nasazení 360° reklamní kampaně s cílem zvýšit povědomí o značce a seznámit cílovou skupinu Amica s úžasnými chytrými funkcemi, které spotřebiče Amica nabízejí.
- 3 regionální televizní kanály
- 3 regionální rozhlasové stanice
- 33 formátů bannerů
- 6 ambasadorských příspěvků
HLAVNÍ INGREDIENCE ÚSPĚCHU
Zdůraznění prémiových funkcí spotřebičů Amica, které vám nejen usnadní život, ale také z vás udělají šéfkuchaře. To vše s malou pomocí semifinalisty MasterChefa Pavla Berkyho.
Kampaň probíhala ve 2 vlnách s maximální optimalizací po první vlně. To nám umožnilo získat pro druhou vlnu ještě lepší výsledky.
20' SPOT DO TV
Play Video
KPI SPLNĚNA NA 150 %
IMPRESE
8 900 000
MÍRA ZOBRAZENÍ VIDEA
16 %
ZOBRAZENÍ STRÁNKY
19 000
OVĚŘENO VÝZKUMEM
Ze 2% povědomí o značce Amica jsme se během 3 měsíců dostali na 7 %.
MÁTE ZÁJEM O 360° KAMPAŇ?
Vytvoříme vám strategii a kreativní koncept, který vám pomůže dosáhnout vašich cílů.
Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.
Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.
Petr Srna, CEO
Je čas se seznámit!
Přijďte k nám na kafe.
© 2024 World of Online, s. r. o. All Rights Reserved.
Kontakt
Sídlo
World of Online, s. r. o.
Voršilská 139/5, 110 00 Praha
© 2024 World of Online, s. r. o. All Rights Reserved.