|
NASTAVUJEME NOVÝ VIZUÁLNÍ STYL
JAKÝ BYL NÁŠ CÍL?
POSITIONING ZNAČKY S RYTMUSEM
Spolupracovali jsme s nejpopulárnějším československým raperem. Rytmus si oblíbil několik produktů, které pravidelně používal. LAMAX ho doprovázel na tréninky nebo na jeho cestě po USA. Jeden z produktů umístil i do jeho videoklipu.
UCELENÁ STRATEGIE INFLUENCER MARKETINGU
V rámci spolupráce Rytmus publikoval 10 postů na IG, více jak 6 sérií stories, 4 posty na FB, umístil produkt do 2 videoklipů a zakončil to soutěží o LAMAX produkty, do které se zapojilo 2 145 uživatelů. Kampaň měla velký přesah do PR.
ČEHO JSME DOSÁHLI?
IMPRESE
3 763 902
NÁVŠTĚVY E-SHOPU MĚSÍČNĚ
10 500
POČET VÝSTUPŮ
24
CO ŘEKL KLIENT O NAŠÍ SPOLUPRÁCI?
“Spolupráci s WOO považuji za nejlepší spolupráci klient – agentura z dlouhodobého hlediska, jakou jsem kdy v rámci své kariéry zažil. Ať už se jedná o dlouhodobou správu sociálních sítí, spolupráci s influencery nebo jiné kreativní projekty, vždy se snažíme posouvat kvalitu a přinášet do projektů inovace z hlediska vizuální podoby, výkonu a měření. Díky tomu se v současnosti můžeme srovnávat s nadnárodními značkami a udávat trendy v marketingové komunikaci na českém trhu s elektronikou.”
Petr Kurz
Marketingový ředitel pro střední a východní Evropu
MÁTE ZÁJEM O STRATEGICKÉ VYUŽITÍ INFLUENCER MARKETINGU?
Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.
Petr Srna, CEO
Je čas se seznámit!
Přijďte k nám na kafe.
Kontakt
Sídlo
World of Online, s. r. o.
Voršilská 139/5, 110 00 Praha