|

NASTAVUJEME NOVÝ VIZUÁLNÍ STYL

Zvýšení úrovně designu přineslo i zvýšení reakcí od publika.

JAKÝ BYL NÁŠ CÍL?

Zvýšit brand awareness značky LAMAX.
Přivést zákazníky na e-shop.

POSITIONING ZNAČKY S RYTMUSEM

Spolupracovali jsme s nejpopulárnějším československým raperem. Rytmus si oblíbil několik produktů, které pravidelně používal. LAMAX ho doprovázel na tréninky nebo na jeho cestě po USA. Jeden z produktů umístil i do jeho videoklipu.

UCELENÁ STRATEGIE INFLUENCER MARKETINGU

V rámci spolupráce Rytmus publikoval 10 postů na IG, více jak 6 sérií stories, 4 posty na FB, umístil produkt do 2 videoklipů a zakončil to soutěží o LAMAX produkty, do které se zapojilo 2 145 uživatelů. Kampaň měla velký přesah do PR.

ČEHO JSME DOSÁHLI?

IMPRESE

3 763 902

NÁVŠTĚVY E-SHOPU MĚSÍČNĚ

10 500

POČET VÝSTUPŮ

24

CO ŘEKL KLIENT O NAŠÍ SPOLUPRÁCI?

 

“Spolupráci s WOO považuji za nejlepší spolupráci klient – agentura z dlouhodobého hlediska, jakou jsem kdy v rámci své kariéry zažil. Ať už se jedná o dlouhodobou správu sociálních sítí, spolupráci s influencery nebo jiné kreativní projekty, vždy se snažíme posouvat kvalitu a přinášet do projektů inovace z hlediska vizuální podoby, výkonu a měření. Díky tomu se v současnosti můžeme srovnávat s nadnárodními značkami a udávat trendy v marketingové komunikaci na českém trhu s elektronikou.”

Petr Kurz

Marketingový ředitel pro střední a východní Evropu

MÁTE ZÁJEM O STRATEGICKÉ VYUŽITÍ INFLUENCER MARKETINGU?

Vytvoříme vám strategii na míru.

Dejte nám vědět! Obratem se vám ozveme.

+420 732 616 864

Petr Srna, CEO

kruznice pruhledna