Platforma nejen pro teenagery
Je třeba zdůraznit, že TikTok už není jen síť určená pro děti, jelikož většina uživatelů je zde ve věku 18-24 let. Proto je dobrým místem pro oslovení mladší skupiny – generace Z. Právě generace Z představuje velkou kupní sílu na této platformě. Firmy by měly zvážit svou účast na Tiktoku, a tak využít této příležitosti. Na druhou stranu, najdeme zde i ‚‚starší‘‘ uživatele, tzn. lidi ve věku 35+. Poměr mužů a žen je na platformě poměrně vyvážený. Co to znamená pro brandy? Nachází se zde demograficky širší cílová skupina, takže je větší šance, že jsou na této platformě i Vaši potencionální zákazníci, které můžete oslovit.
Díky růstu starší cílové skupiny, také výrazně roste počet uživatelů. V Česku se blíží skoro ke 2 milionům. Další růst TikToku se předpokládá i v celosvětovém měřítku, kdy počet uživatelů v roce 2025 dosáhne 955,3 milionu.
Zdroj: Statista 2022