4 důvody proč být na TikToku v roce 2023

V České republice TikTok používá 1,97 milionu uživatelů. Jedná se o platformu, která má vysoký engagement, což z ní dělá další kanál, na kterém mají brandy mnoho možností cílení. TikTok se liší i tím, že cena za reklamu je (zatím) o hodně nižší než u Meta. V tomto článku se dozvíte 4 důvody, proč být jako brand na TikToku právě teď.
kruznice pruhledna

Platforma nejen pro teenagery

Je třeba zdůraznit, že TikTok už není jen síť určená pro děti, jelikož většina uživatelů je zde ve věku 18-24 let.  Proto je dobrým místem pro oslovení mladší skupiny – generace Z. Právě generace Z představuje velkou kupní sílu na této platformě. Firmy by měly zvážit svou účast na Tiktoku, a tak využít této příležitosti. Na druhou stranu, najdeme zde i ‚‚starší‘‘ uživatele, tzn. lidi ve věku 35+. Poměr mužů a žen je na platformě poměrně vyvážený. Co to znamená pro brandy? Nachází se zde demograficky širší cílová skupina, takže je větší šance, že jsou na této platformě i Vaši potencionální zákazníci, které můžete oslovit.

Díky růstu starší cílové skupiny, také výrazně roste počet uživatelů. V Česku se blíží skoro ke 2 milionům. Další růst TikToku se předpokládá i v celosvětovém měřítku, kdy počet uživatelů v roce 2025 dosáhne 955,3 milionu.

 

 

Zdroj: Statista 2022

Další články z blogu

2. června 2024

Zanechte nám své jméno a email pro odběr skvělého woosletteru!