TikTok je pro mnoho brandů klíčovým nástrojem k propagaci jejich značky. Marketing na této platformě je ale v mnohém jiný než na Instagramu nebo Facebooku. Jedna z odlišností je důležitost používání nativního obsahu. Na ten uživatelé TikToku reagují nejlépe. Nejlepším přístupem je tedy přizpůsobit obsah trendům a videím, které běžně najdeme na ‚‚for you page‘‘.
Jak na to?
V předchozích studiích TikTok uvádí, že míra zapamatovatelnosti je u jeho reklam až 2,6krát vyšší než na ostatních platformách. Nejvyšších výsledků dosahují kampaně, které kombinují výstupy influencerů a brandů zároveň. Konkrétně je u těchto kampaní až 2,8x vyšší míra zapamatovatelnosti, než je průměr na jiných platformách.
Propagace produktů TikTok influencery je sám o sobě velmi účinný nástroj. Pokud ale chcete dosáhnout maximálních výsledků, zamyslete se nad přidanou hodnotou, kterou by video mělo uživateli předat. Měl by tvůrce zmínit USP produktu nebo ho rovnou využít v tutoriálu? Právě videa, ve kterých influencer seznámí své sledující s produktem podrobněji mají vyšší míru zapamatovatelnosti.
Report dále odhalil, že nejvyšších výsledků dosahují brandy s originální brandovou hudbou v kombinaci s voice-overem. Dále by se branding měl objevit ve videu minimálně 3x. Ať už ve formě znělky, produktu nebo loga. Uživatelé si snadněji zapamatují, jakého brandu se reklama týkala.
Pokud chcete znát další prvky, které mohou vaše reklamy pozitivně ovlivnit, celý report najdete zde. A jestli stále váháte, zda je TikTok reklama využitelná i pro váš brand, rádi vám poradíme.
Zdroje:
https://www.tiktok.com/business/en/blog/the-roundup-creator-led-campaigns
https://www.tiktok.com/business/en-US/blog/creative-best-practices-from-good-to-great