Instagram testuje ve Stories novou ‚‚nálepku‘‘, která sledující upozorní na nadcházející Lives. Není to tak dávno, co Instagram zavedl zobrazení naplánovaných Lives přímo v popisku profilu. Teď přichází s další vychytávkou, díky které mohou tvůrci a brandy ještě více zviditelnit své události.
A jak na to? Nejdříve musíte v aplikaci naplánovat Live. Poté už jen vytvoříte Stories, v nabídce funkcí vyberete ‚‚scheduled‘‘ a kliknete na Live, který chcete s nálepkou spojit. Sledující pak budou moci na samolepku kliknout a na odpočet si nastavit upozornění.
Funkce je velmi podobná nálepce Countdown s jedním zásadním rozdílem. Novou nálepku můžete provázat přímo s událostí. Toto bylo možné se samolepkou Countdown obejít přidáním linku na událost přímo do Stories. Nová nálepka však tento krok nahrazuje.
Scheduled může být skvělým doplňkem ke zvyšování povědomí o nadcházejících Lives a k jejich opětovné propagaci a představení.
Funkce je nyní dostupná s novou aktualizací části uživatelů.
Zdroj: