TikTok do svého Creator Centra přidal nové statistiky o klíčových trendech a tvůrcích. Nová data určitě ocení jak marketéři, tak i brandy. ???? Creator Center poskytne informace, díky kterým se budeme na TikToku moci lépe orientovat a využívat trendy v ten správný čas.
Data jsou na platformě rozdělena do 4 kategorií – hashtagy, skladby, tvůrci a TikTok videa. Každá sekce nabídne možnost filtrování podle toho, co nebo koho zrovna hledáte.
Hashtagy & Songs
V jednotlivých kategoriích se vám zobrazí top 100 hashtagů nebo skladeb. Na hlavní stránce vždy uvidíte křivku trendy a případně i tvůrce, kteří jsou u daného songu nebo hashtagu nejpopulárnější. Kromě toho máte možnost vyfiltrování výsledků z hlediska země, času (top za posledních 30, 120 dní) i z hlediska kategorií. Můžete si tak třeba jednoduše vyhledat 100 nejpopulárnějších hashtagů za posledních 30 dní v oblasti cestování.
Ještě detailnější data na vás čekají po kliknutí na ‚‚see analytics‘‘. Tady můžete nahlédnout na to, jak daný hashtag nebo skladba nabírá na popularitě v čase. Také se vám ukážou informace o publiku, jako je věk nebo jejich další zájmy.
Co na TikToku nebývá zvykem je to, že si hashtagy i songy můžete vyfiltrovat podle popularity pouze pro Česko.
Creators & TikTok videa
Narozdíl od hashtagů a songů si tyto kategorie bohužel nevyfiltrujete pouze pro Česko. I tak vám mohou nabídnout zajímavé informace. Záložka Creators vám nabídne nejúspěšnější tvůrce z hlediska sledujících. Naopak v záložce TikTok videos najdete nejpopulárnější videa za posledních 7 nebo 30 dní. Vybrat si můžete také zda zobrazit nejpopulárnější videa z hlediska likes, komentářů nebo sdílení.
Určitě si tuto pomůcku vyzkoušejte na vlastní kůži zde. No a kdybyste si s tvorbou obsahu na TikTok nevěděli rady, obraťte se na nás. ????
Zdroj:
https://ads.tiktok.com/business/creativecenter/inspiration/popular/music/pc/en?from=001010