U této novinky Instagram staví na faktu, že lidé i bez této funkce označují brandy ve svých příspěvcích. Podle Instagramu, 1,6 milionu uživatelů označí ve svých příspěvcích alespoň 1 brand týdně. Což dělá z této novinky velmi žádanou funkci.
Běžní uživatelé Instagramu tak budou moci podpořit brandy, které mají rádi. Naopak brandy získají více zmínek o jejich produktech a další marketingový nástroj podporující UGC (uživatelský obsah).
Tagování produktů v příspěvcích využijí brandy hlavně v influencerských kampaních. Uživatelé pak budou moci propagovaný produkt rovnou nakoupit bez zbytečného vyhledávání produktu.
Před postováním příspěvku tvůrce označí daný brand a poté zvolí produkty.
Podobně jako když váš brand v příspěvku někdo označí, i tady dostanete upozornění. Na vašem profilu si pak budete moci zobrazit všechny označené příspěvky. Označování produktů by uživatelé také mohli použít v negativním kontextu, proto je možné nastavit, kdo má právo produkty označovat a nebo označení odebrat.
Instagram se touto novinkou snaží alespoň trochu oživit Feed, ale víme, že veškerá pozornost momentálně směřuje ke Stories a Reels. Funkce je zatím dostupná pouze pro uživatele v USA, ale je jen otázkou času, kdy se objeví i u nás.
Zdroj: