Vývoj naší agentury je velmi podobný, zřejmě až na ten vzdor, který do businessu spíš nepatří. Nyní se už jen tak z něčeho nesložíme a dokonce jsme odložili i pomyslný dudlík. Máme za sebou více jak 300 kampaní a po našem boku stojí klienti, kteří se za tu dobu stali ve většině našimi kamarády. Začínali jsme s klientem ELEM6, který do nás vložil svou důvěru. A víte co? Začátky jsou prostě šíleně těžké, ale vzpomínáte na ně vždy, jako na to nejkrásnější. Není to pravda?
Připravil jsem pro vás stručný přehled našich klientů, abyste i vy věděli za čím stojí práce WOO a co jsme za ty 3 roky dokázali. Protože jsme na to prostě hrdí.
LAMAX je skvělá česká značka, která za tu dobu, co ji známe, vyrostla několikanásobně. Tehdy nám Ti lidé opravdu uvěřili. Byli úplně první a my jsme z ní za tu dobu udělali nejkoukatelnější značku elektra na českém Instagramu. No posuďte sami.
Ze stejné skupiny značek, je i TrueCam, špičkové autokamery, které jsou jedničkou na trhu. S jejich zákazníky si často povídáme na sociálních sítích a přinášíme jim náměty k diskusi.
Také od samotného začátku za námi stojí značka AMICA. Primárně velká bílá elektronika, kterou si kupují zákazníci kvůli výraznému designu a skvělému poměru cena/výkon. Ve vedení pro CZ a SK jsou naprosto úžasní lidé a nikdy nevynechají žádnou naší párty. Jejich sociální sítě máme pod sebou už skoro 3 roky.
Pak jsme přišli za značkou UNILEVER s tím, že jim uděláme influencerské kampaně a nakonec to dopadlo správou sociálních sítí pro značky Carte d’Or a MAGNUM. V posledním tenderu jsme o ně zase přišli, ale i to k tomu patří. Třeba je zase někdy získáme zpět.
L’oréal jeden z největších kosmetických gigantů na světě. Šíleně jsme o ně usilovali. Kdo jiný by jim měl odbavovat influencerské kampaně, než WOO? Zjistili jsme, že i tam jsou úžasní lidé, kteří svou práci dělají dobře. My jim v tom pomáháme, co můžeme. Jen pro ně jsme odbavili už více jak 40 kampaní. Spolupráce také stále pokračuje.
Další značku znají snad všichni lidé na planetě. Jmenuje se PHILIPS. Spolupráci s tímto oblíbencem jsme začali už před dvěma lety. Startovali jsme s kampaní #zanormalnikabinky a následně jsme začali spravovat influencerské kampaně pro další divize.
Komerční banka za námi přišla s tím, že by chtěla vytvořit deskovou hru pro děti na finanční gramotnost. Byla to tehdy pro nás výzva. Živě si pamatuji, jak jsme s Lukášem, který u nás tehdy dělal Project Managera trávili čas v práci 20 hodin denně. Bylo to ohromně náročné, ale výsledkem byly palety plné her na kterých bylo i naše logo.
Mezi můj “lovebrand” patří i značka MasterCard. Vždy ve mně evokovala jakousi nezávislost a ten velký svět v US. Pamatuji si, že když jsem viděl tehdy poprvé jejich kampaň s Robbie Williamsem, věděl jsem, že je chceme mít jako klienta. Slovo dalo slovo a pro MasterCard jsme odbavili už přes 10 kampaní. I tam pracují totiž lidé, kteří tu práci milují a dělají pro ni maximum. Jsou to klienti k nezaplacení. A to doslova.
Pak nás oslovili z Ruska. Společnost WAR OF WARSHIP, že vyrábějí skvělou hru a potřebují od nás pomoci na CZ a SK trhu. Pomáháme jim doteď.
Nyní jsou před námi velké výzvy. Usilujeme o několik značek. Mezi nimi jsou retaileři elektroniky, automobilky a FMCG značky. Je to na dobré cestě!
Tímto výčtem (pro náš vývoj) zásadních klientů, kteří v naší práci věří a my věříme v jejich, jsem chtěl poukázat, že žádná z těchto značek od nás neodešla. Věřím, že nikdy nebudeme poskytovat takové služby, aby měly jediný důvod o tom uvažovat. Snažíme se a děláme maximum. Někdy i víc. Za každou z těchto značek můžete vidět neuvěřitelně inspirativní lidi, kteří bojují každý den s procesy, aby se za svou práci mohli ohlédnout s úsměvem a hrdostí. Jsem nesmírně rád za to, že s námi spolupracují. Všichni jsme si teď prošli výrazně náročnějším obdobím. Pokud Vám nějaká agentura říká, že ji situace kolem COVID-19 nezasáhla a že jede svým klasickým tempem, nevěřím tomu. Když se topíte, musíte plavat o to víc. My jsme nad vodou samozřejmě hlavně díky našim klientům.
Co by to bylo za narozeninový blog, kdybych nepoděkoval všem ve WOO. Všem, kteří s námi jsou i přesto, že jsme zažili jednu z nejhorších chvil našeho podnikání. Chvíle nejistoty, sebezapření, zvláštní demotivace a samoty. Nikdy jsme neměli tak dlouhý home-office a nikdy jsme nebyli tak dlouho odkázaní na Hangout. Děkuji všem, kteří jsou s námi a všem, které jsme v našem WOOčkovém životě potkali. Bez nich bychom nebyli teď tam, kde jsme, a kam směřujeme.